19.6.12

dia - aku - kamu

kan cantikan aku daripada dia..
kan pinter aku daripada dia..
kan lebih modern aku daripada dia..
kan lebih stylo aku daripada dia..

KENAPA KAMU PILIH DIA????!!

"soalnya dia punya yang ga kamu punya"

========================================================================
orang itu bermacam. dan tidak identik.. aku selalu berpikir demikian.. tapi kemudian aku mengambil kesimpulan.. aku memang baik.. tapi baikku bukan buat kamu.. aku memang lebih, tapi lebihku itu versiku sendiri.. dan lebihku belum memahami kamu..
dan kalau dilanjutkan, aku akan lebih berkonsentrasi untuk lebih dari "dia" dan bukan berkonsentrasi untuk menyamakan rasa dengan "kamu"..
xoxo
dara awesome
========================================================================

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

komennn yaaaa......... ^_^!